Vásárlási feltételek, adatkezelés, fizetési, szállítási információk
Vásárlás előtt kérjük, olvassa el a vásárlási feltételeket és szállítási információkat
- Regisztráció
A heviz.hu webshopban történő vásárlásnak nem feltétele a regisztráció, elég ha e-mail címét, telefonszámát, nevét és postacímét megadja. Regisztráció esetén a regisztrációs adatlap kitöltésével egy időben egy jelszót kell megadnia. Később saját nevével és az itt megadott jelszóval tud belépni a webshopba. Kérjük működő e-mail címet adjon meg.
Regisztrációját bármikor megszüntetheti az információs szolgálatnak az office@hevizmarketing.hu címre küldött e-mail útján. A regisztráció során megadott adatokat a heviz.hu a hatályos törvényeknek megfelelően kezeli.
- Vásárlás folyamata
On-line webshopunkban a termékek kosárba helyezésével választhatja ki, a kívánt termékeket. Vásárlás menetében kiválaszthatja mely szállítási és fizetési mód a legkedvezőbb az Ön számára. Vásárláskor nem szükséges regisztrálnia, elég ha e-mail címét és telefonszámát megadja, melyre a későbbi visszaigazolást küldhetjük.
Amikor minden terméket elhelyezett a kosarában a fizetés gombra kattintva adhatja meg a számlázási és szállítási adatokat. Az adatok megadásával az itt felsorolt vásárlási és fizetési feltételeket is elfogadja.
A webshopban található árak termékenként forintban és bruttó értendők, tartalmazzák a törvényben meghatározott általános forgalmi adót. (könyvek esetén 5%, a többi termék esetében 27 %). A devizában jelzett árak tájékoztató jellegűek, a fizetés minden esetben az aktuális MNB árfolyam szerint forintban történik.
- A Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft. minden bankkártya elfogadás során keletkezett és birtokába jutott tranzakciós adatot, azaz a kártyabirtokos / a megrendelő nevét, kizárólag a kártyabirtokos által engedélyezett tranzakció végrehajtása céljából használ fel. Az adatokat a törvényi előírásokra, így az információs önrendelkezés jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, és a hitelintézetekről és a pénzügyi vállalkozásokról szóló 1996. évi CXII. törvény banktitokra vonatkozó rendelkezéseire figyelemmel kezeli, tárolja és használja fel.
- Elállás, termékvisszavétel
A vevőnek jogában áll a megrendelést követően 12 órán belül a vásárlástól elállni. Ez esetben az elállás okán a vevőnek fizetési kötelezettsége nincs. A lemondást e-mailben jelezheti az ügyfélszolgálat címén.
A vevő az áru átvételét követően nyolc munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet 4.§ és 5.§ szerint. Az eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A vevő nem jogosult elállási jogát gyakorolni, ha a csomagolást felbontotta!
A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A vevő elállása esetén a heviz.hu webáruház az áru ellenértékét haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríti. A heviz.hu webáruház kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén téríti vissza a vételárat!
A heviz.hu webáruház kizárólag új termékek értékesítésével foglakozik. A termékleírásban megjelölt vételár, 1 db termékre vonatkozik, Forintban (HUF) értendő és tartalmazza az ÁFÁ-t is. A termékek leírásában, képi megjelenítésében, árazásában változás joga fenntartva.
Az oldal feltöltésekor keletkezett esetleges hibákért, elírásokért felelősséget nem vállalunk. Az akciós áruk esetében az akciós ár minden esetben csak a készlet erejéig tart.
Ha az átvett árucikk hibás, vagy az a szállítás során megsérült, azt díjmentesen kicseréljük. Amennyiben erre bármely okból nincs lehetőség, a kifizetett vételárat visszafizetjük. Az árucikk cseréje csak az eredeti csomagolás és a mellékelt okmányok megléte esetén lehetséges. Az eladó további szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 117/1991. (IX.10.)sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.
- Fizetési feltételek
A heviz.hu webshopban a következő fizetési lehetőségek közül választhat.
Személyesen
Lásd személyes átvétel.
Banki átutalás
A leadott megrendelések visszaigazolása után számlát állítunk ki, melynek összegét bankszámlánkra kell átutalni. A megrendelés összegének beérkezése után a számla eredetiét a megrendelt termékekkel együtt postázunk a vevő részére. A számla végösszegéhez a postai csomagfeladás díját hozzáadjuk. A díjat a termék kosárba helyezése során láthatja a kalkulátorban. A teljes összeget a visszaigazoló levelünk és a számla alapján egyenlítheti ki utalással az alábbi bankszámlánkra.
Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft., Kereskedelmi és Hitelbank 10400975 - 50526580 - 85751010
Online bankkártyás fizetés
Webáruházunk részére a SimplePay online bankkártyás fizetési rendszer biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk a Simplepay fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Simplepay által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.
A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:
• Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13–19 jegyű szám.)
• Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
• Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye [CVV2, vagy CVC2]. Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni!)
Áruházunkban az alábbi kártya típusokkal fizethet:
• Visa® (dombornyomott)
• MasterCard® (dombornyomott)
• American Express® (dombornyomott)
• Elektronikus (nem dombornyomott). Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz!
• A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben rendszerünk képes elfogadni.
Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében a SimplePay bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad vala-milyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.
Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt a SimplePay oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.
Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik. Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is a SimplyPay fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul. Bővebb információ a fizetési feltételekről: https://simplepay.hu/vasarloknak
- Szállítási feltételek
Személyes átvétel
A leadott rendelések átvételére lehetőség van a visszaigazolás után személyesen is irodánk székhelyén, a 8380 Hévíz, Rákóczi u. 2. szám alatt, általában munkanapokon 9 és 17 óra között.
Irodai átvétel előtt kérjük, jelezze telefonon érkezését a 06-83 540 131-es telefonszámon.
Postai csomagszállítással
Termékeinket minden esetben a Magyar Posta Zrt.-vel küldjük.
Szállítási határidő: az összeg beérkezésétől számítva 3-5 munkanapon belül adjuk postára a terméket.
Szállítási költség
A szállítási költséget a termékek súlya alapján kalkuláljuk. A szállítási díj a megrendeléskor leadott termékek összsúlya alapján kerül megállapításra. A szállítási díj a vevőt terheli. A díj a számlához is hozzáadásra kerül.
A szállításban a Magyar Posta Zrt. a partnerünk.
Szolgáltató
Név: Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft.
Képviseletre jogosult személy neve: Pálffy Tamás, ügyvezető igazgató
Cím: 8380 Hévíz, Rákóczi u. 2.
Cégjegyzékszám: 20-09-071334
Adószám: 23141823-2-20
Bankszámlaszám: Kereskedelmi és Hitelbank 10400975 - 50526580 - 85751010
Levélcím: 8380 Hévíz, Rákóczi u. 2.
Tel: +36 83 540 131
E-mail: heviz@tourinform.hu
Vevőszolgálat
heviz@tourinform.hu
+36 83 540 131