A Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft. a német nyelvterületen végzett PR akcióinak bemutatásával pályázott a szakmai elismerésre. Pályázatában bemutatta a német, osztrák és svájci célpiacokon végzett kommunikáció célját, célcsoportjait, a megvalósított akciókat online és offline területeken, valamint az ezáltal elért eredményeket. Külső kommunikációs megoldások és tartalom kategóriában ezzel érdemelte ki a szakmai zsűri elismerését a „Városmarketing gyémánt díjat”.
Horváth Orsolyától a társaság ügyvezető igazgatójától megtudtuk, hogy a harmadik alkalommal meghirdetett pályázaton első alkalommal indult Hévíz. „Pályázatunkban arra törekedtünk, hogy átfogó képet adjunk a német nyelvterületeken végzett munkánkról, beleértve a PR ügynökségi együttműködéseinket, valamint a Google Adwords kampányainkat. A tények és a konkrét eredmények bemutatására fókuszáltunk, mert fontos számunka a mérhetőség és a folyamatos nyomon követés.”
A német területen megvalósított kommunikáció fő számai az alábbiak voltak 2016-ban:
- Marketing kommunikációnk a német nyelvterületen összesen 65.670.620 példányszámos megjelenést generált Hévíz városának.
- Tanulmányút után összesen 2.669.165 példányszámban jelent meg Hévíz.
- A sajtótájékoztatókon részt vevő újságírók összesen 9.551.711 példányszámban írtak a városról.
- Személyesen tanulmányút és sajtótájékoztató során több mint 200 újságíróval vettük fel a kapcsolatot.
- Google AdWords kampányunknak köszönhetően Németországban, Ausztriában és Svájcban a search, display, remarketing, mobil és YouTube hirdetések során összesen 21.539.093 megjelenés és 76.344 átkattintás valósult meg.
Horváth Orsolya hozzátette, hogy a díj a teljes városmarketing csapat érdeme, minden munkatársuk számára elismerést és egy plusz lendületet ad.