Visszamennek Hévízre a fürdővendégek?

Tény, hogy a legnagyobb elismerés egy üdülőhelynek, étteremnek vagy szállodának az, ha évről évre visszatérnek hozzá a vendégek. Ezért a hazai és nemzetközi díjak mellett erre a legbüszkébbek azok, akik az elégedett vendégekért dogoznak nap, mint nap.

Visszamennek Hévízre a fürdővendégek?

Nem véletlen, hogy a szakemberek folyamatosan nyomon követik a visszatérő vendégek alakulását Hévízen. Egy friss, reprezentatív kutatás alapján bebizonyosodott, hogy a Hévízre látogató belföldi vendégek 82,6%-a már nem először járt a fürdővárosban, sőt 28%-uk már több mint 10 alkalommal pihent vagy gyógyult a világ legnagyobb gyógytavának a partján.

Az eredmény nem volt meglepő, mivel már 2014-ben is készült erre vonatkozóan felmérés, amiből 71,9%-os törzsvendég arány derült ki úgy, hogy a vendégek 22,5%-a már túl volt a 10. látogatásán is. Az igazi meglepetést az okozta, hogy jelentősen erősödött az elmúlt négy évben a visszatérő vendégek aránya, mindannak ellenére, hogy egyre inkább az újhelyek felfedezése a trend a turisztikai piacon és folyamatosan új attrakciók nyílnak országszerte.

A visszatérő vendégek igazolják a hévíziek minőségbe és fejlesztésbe fektetett energiáit és új lendületet adnak a megkezdett munka folytatásához.

A Hévízi-tó köré igazi egészség és wellness birodalom épült az elmúlt 220 évben. A fürdővárosban minden megtalálható a tradicionális gyógyászati kezelésektől a legmodernebb szépészeti és wellness technikákig, amelyek segítenek megőrizni vagy visszanyerni a vendégek mozgékonyságát, fittségét, fiatalságát.

A siker receptjének 3 hozzávalója Hévízen:

  1. Minőség minden szinten
  2. Folyamatos fejlesztések és megújulás
  3. Városi szintű összefogás és közös célok

Látogasson el Ön is Hévízre, de vigyázzon, mert függőséget okozhat!

Bővebb információ aktuális programokról és szállásajánlatokról:
Tourinform Iroda Hévíz - 8380 HÉVÍZ, Rákóczi u. 2.
Tel: +36 83 540 131
Kövessen minket!

Hírlevél feliratkozás

Értesüljön a legfrissebb akciókról, programokról!