Személyre szabott információk a Hévízi Tourinform Irodában

A hévízi Tourinform-iroda a világ minden tájáról érkező vendégek informálása érdekében a diák munkaerő mellett újításként nyugdíjas gyakornokot is alkalmaz az idei főszezonban.

Személyre szabott információk a Hévízi Tourinform Irodában

Az erős nyári szezon után pozitívak a visszajelzések, a különböző korú vendégek személyre szabott információt kaptak. A diákmunkaerő nagy segítséget jelentett a kerékpárkölcsönzés, túrainformációk, programlehetőségek ismertetésében. Mihályfi Gabriellához, a nyugdíjas gyakornokhoz, - aki több évtizedes turisztikai tapasztalattal, kiváló nyelvtudással bír - nagyobb bizalommal fordultak az éltesebb korú vendégek.

„Örömmel tapasztaltam, hogy sok az új látogató Hévízen, a leggyakoribb kérdés az volt, hogy hol találják a tavat és a híres fürdőnket. Sokan hallottak már Hévízről, de el sem tudták képzelni, hogy a Hévízi-tó természetes tó, melynek vize háromnaponta kicserélődik. Élénk volt az érdeklődés a gyógyvíz hatásáról és a fürdési ellenjavallatokról is, ennek megválaszolásában a saját tapasztalatomra is tudtam támaszkodni.

Volt olyan vendég is, aki a bizalmába fogadott. Egy kedves család, két kislánnyal például furcsa kéréssel tért be az Infópontba: Hévízre érkezésük után közvetlenül kiderült, hogy a bankkártyájuk otthon maradt és behatárolt mennyiségű készpénz van náluk. A szállást már előre kifizették, de az itt tartózkodásra szűkös volt ez a keret. Mivel jól összebarátkoztak a szállásadó hölggyel, megszületett a gondolat, hogy biztonságosan hazajussanak, kérnének tőle 100 Eurót kölcsön, otthonról pedig azonnal utalják a pénzt. A nehézséget az jelentette, hogy az apartman tulajdonos hölgy nem beszélt olyan jól németül, ezért engem kértek meg, hogy hívjam fel a hölgyet és segítsek elmagyarázni a porblémájukat. Természetesen szívesen segítettem a bajba jutott családon. Az apartman tulajdonosa habozás nélkül igent mondott a kérésre, sőt másnap személyesen elhozta a pénzt Siófokról, hogy segítsen a családnak” – mesél lelkesedéssel a munkájáról Mihályfi Gabriella.

A legfőbb tulajdonságok, amelyekre szükség van a Tourinform-irodában az az együttérzés, a türelem és a segítőkészség. Gabriella mindezekből jelesre vizsgázott és a diákoknak is jó példát mutatott. A 3 generációs irodában sokat tanultak egymástól a kollégák és a vendégek még inkább személyre szabott gondoskodásban részesültek.

Kapcsolódó cikkek


TESZEDD! – Önkéntesen a tiszta Magyarországért

TESZEDD! – Önkéntesen a tiszta Magyarországért

2019. március 08. 11:49

Hévíz is akciócsoportot indít!

Határon átnyúló együttműködés az egészségért

Határon átnyúló együttműködés az egészségért

2018. szeptember 24. 09:24

Magyarország Zágrábi Nagykövetségének szervezésében, a rijekai Magyar Kulturális Napok rendezvénysorozat előfutáraként, üzletember találkozónk vett rész Hévíz 2018. szeptember 20-án.

Módosul a parkolási rend Hévízen

Módosul a parkolási rend Hévízen

2020. július 31. 09:40

A kijelölt parkolók használata az egész városban 2020. július 31-ig díjmentes, a képviselő-testület által újonnan elfogadott szabályozás 2020. augusztus 1-től lép érvénybe.

Hévíz.hu ajánlatai


Hírlevél feliratkozás

Értesüljön a legfrissebb akciókról, programokról!