Az irodavezető fő feladatai:
- Tourinform Iroda szakmai irányítása és informátori feladatok;
- Pénzügyi adminisztráció;
- Pályázat figyelés (hazai és EU-s pályázati rendszer nyomon követése);
- Egyesületi titkári feladatok ellátása, 100 fős tagság összefogása.
Mit kínál a munkáltató?
- Főállású, napi 8 órás munkarend;
- Rugalmas munkabeosztás;
- Kényelmes munkakörnyezet és jó hangulat;
- Fix béren felül teljesítmény arányos prémium
- Cafeteria, munkába-járás költségének térítése, munkaruha, mobil telefon használat
Az alkalmazás feltételei:
- Szakirányú, felsőfokú végzettség – turisztikai vagy projekt menedzseri szakirányon;
- Német vagy angol nyelv tárgyalási szintű ismerete;
- Precíz, önálló munkavégzés;
- Jó szervező készség;
- „B” kategóriás jogosítvány;
Munkakezdés: 2017. augusztus 1.
Előnyt jelent:
- További idegen nyelvek ismerete;
- Hévíz és környékének ismerete;
- Hasonló területen szerzett tapasztalat.
A fenti feltételeknek megfelelő jelentkezők fényképes önéletrajzait 2017. július 10-ig a következő e-mail címre várjuk: office@hevizmarketing.hu