A Hévíz TDM Egyesület irodavezetőt keres

11 éves szakmai múlttal, biztos háttérrel és a 2016-os "Év TDM szervezete" díjjal büszkélkedő egyesület várja új kollégáját.

A Hévíz TDM Egyesület irodavezetőt keres

Az irodavezető fő feladatai:

-    Tourinform Iroda szakmai irányítása és informátori feladatok;
-    Pénzügyi adminisztráció;
-    Pályázat figyelés (hazai és EU-s pályázati rendszer nyomon követése);
-    Egyesületi titkári feladatok ellátása, 100 fős tagság összefogása.

Mit kínál a munkáltató?
-    Főállású, napi 8 órás munkarend;
-    Rugalmas munkabeosztás;
-    Kényelmes munkakörnyezet és jó hangulat;
-    Fix béren felül teljesítmény arányos prémium
-    Cafeteria, munkába-járás költségének térítése, munkaruha, mobil telefon használat

Az alkalmazás feltételei:
-    Szakirányú, felsőfokú végzettség – turisztikai vagy projekt menedzseri szakirányon;
-    Német vagy angol nyelv tárgyalási szintű ismerete;
-    Precíz, önálló munkavégzés;
-    Jó szervező készség;
-    „B” kategóriás jogosítvány;

Munkakezdés: 2017. augusztus 1.

Előnyt jelent:
-    További idegen nyelvek ismerete;
-    Hévíz és környékének ismerete;
-    Hasonló területen szerzett tapasztalat.

A fenti feltételeknek megfelelő jelentkezők fényképes önéletrajzait 2017. július 10-ig a következő e-mail címre várjuk: office@hevizmarketing.hu

Hírlevél feliratkozás

Értesüljön a legfrissebb akciókról, programokról!