Kereső

Kizárt szavak

  • a
  • az
  • egy
  • volt
  • van
  • lesz
  • hogyan
  • miért
  • mit
  • kit
  • rossz

Tiltott szavak

  • cialis
  • viagra
  • php
  • sql
  • html
  • https
  • http
  • chr
  • script
  • sex
  • porn
  • sexmassage
  • szex
  • pornó

Alternatív kifejezések

  • nyitvatartás=nyitva tartás
  • diszpécser nyitva tartás=nyitva tartás
  • diszpécserek nyitva tartás=nyitva tartás
  • diszpécserek nyitvatartás=nyitva tartás
  • diszpécser nyitvatartás=nyitva tartás
  • fedett fürdő nyitvatartás hévíz=fedett fürdő nyitva tartás
  • fedett fürdő nyitvatartása=fedett fürdő nyitva tartás
  • fedett gyógyfürdő nyitvatartás=fedett fürdő nyitva tartás
  • fedett gyógyfürdő nyitvatartás hévíz=fedett fürdő nyitva tartás
  • fedett gyógyfürdő nyitvatartása=fedett fürdő nyitva tartás
  • fürdő nyitvatartás=fürdő nyitva tartás
  • hévizi fedett gyógyfürdő nyitvatartása=fedett fürdő nyitva tartás
  • informacio nyitva=fürdő nyitva tartás
  • nyitvatartás a fürdőben=fürdő nyitva tartás
  • nyitvatartás a tófürdőben=fürdő nyitva tartás
  • postás üdülő=aquamarin hotel

21. Növelnék az izraeli vendégek számát Hévízen

Utolsó módósítás: 2017. március. 01. 15:53

Izraeli újságírók és utazási irodák szervezői ismerkedtek Hévízzel az elmúlt napokban

Növelnék az izraeli vendégek számát Hévízen

Találati relevancia adatok

megtalálta: | összesen: 0 pont
Tárolt adatok:
cím: Növelnék az izraeli vendégek számát Hévízen
lead: Izraeli újságírók és utazási irodák szervezői ismerkedtek Hévízzel az elmúlt napokban
tartalom: Ez év január közepén a város vezetése rövid kétnapos üzleti úton vett részt Tel-Avivban. Azzal a céllal utaztak ki, hogy feltérképezzék, Hévíz csábító úticél lehet-e az izraeli turistáknak a jövőben. Akkor a magyar nagykövetség tel-avivi épületében prezentációt tartottak, illetve személyes tárgyalásokat folytattak a meghívott utazási ügynökségeknek, légitársasági és szakszervezeti képviselőknek.Papp Gábor polgármester elmondta: izraeli részről a mostani hévízi study tour már a januári látogatás következménye. Mind az önkormányzat, mind az izraeli utazásszervezők részéről felmerült ugyanis a hévízi piacnyitás és erősítés lehetősége, ezért tartották fontosnak kétnapos városlátogatás szervezését.A résztvevők a Hotel Europa Fittel, a Hotel Hunguest Panorámával, a Hotel Aquamarinnal, a Danubius Hotelekkel és a Carbonával ismerkedtek meg, természetesen látogatást tettek a Hévízi-tónál, illetve a környékbeli kulturális- és egyéb szabadidős lehetőségeket is számba vehették. A keszthelyi kastély és a Balaton-part, a Zobori KalandoZoo és a zalacsányi golfpálya (Zala Springs Golf Resort) megtekintése is szerepelt programjukban.- A visszajelzések pozitívak voltak, bízunk benne, hogy a város a jövőben még magasabb számban fogadhat erről a területről érkező turistákat. A 2016-os évben 16 ezer izraeli vendégéjszakát regisztráltunk, ezek a vendégek átlagosan hét éjszakát töltöttek Hévízen. Ezen az eredményen szeretnénk tovább javítani – jelezte Papp Gábor.
title:
description:
címkék:
fókusz kulcsszó:
szinoníma címkék:

22. Nemzetközi turisztikai fórum, konferencia és workshop Ukrajnában Hévíz és Miskolc részvételével

Utolsó módósítás: 2017. április. 26. 14:53

Ukrajna második legnagyobb városában, Harkovban mutatta be a hévízi és a miskolci turisztikai egyesület a helyi turizmus menedzsment rendszerét, a desztinációk fő attrakcióit és partnereik kínálatát egy 150 fős szakmai közönségnek.

Nemzetközi turisztikai fórum, konferencia és workshop Ukrajnában Hévíz és Miskolc részvételével

Találati relevancia adatok

megtalálta: | összesen: 0 pont
Tárolt adatok:
cím: Nemzetközi turisztikai fórum, konferencia és workshop Ukrajnában Hévíz és Miskolc részvételével
lead: Ukrajna második legnagyobb városában, Harkovban mutatta be a hévízi és a miskolci turisztikai egyesület a helyi turizmus menedzsment rendszerét, a desztinációk fő attrakcióit és partnereik kínálatát egy 150 fős szakmai közönségnek.
tartalom: A szakmai programra Harkov 17 országból hívta meg partnereit azzal a céllal, hogy a turizmusfejlesztés aktualitásait megvitassák és további partnerkapcsolatokat építsenek ki a résztvevők között. A 2 napos program során Hévíz és Miskolc több színtéren is bemutatkozhatott. Az "Egyesületek a turizmusban. Nemzeti és régiós szint" című szekciójában szakmai prezentáció keretében mutatták be desztinációikat. Hévíz részéről Horváth Orsolya a Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft. ügyvezetője ismertette a „hévízi modellt”, amely az önkormányzati, civil és vállalkozói szektor kooperációján alapul. Utazási irodai workshop keretében kifejezetten a beutaztató szakmát informálták az aktualitásokról, mint például a júniusban várhatóan életbe lépő vízummentes beutazás lehetőségéről. Ukrán informátor segítségével folyamatos tájékoztatás zajlott az előadások szünetében Magyarországról. A Kijevi Állami Egyetem Harkovi Kereskedelmi és Vendéglátóipari Főiskoláján turizmusföldrajz óra keretében mutatták be az egészségturizmus és az aktív, városi turizmus lehetőségeit saját térségük példáján keresztül. A képen bal oldalon Horváth Orsolya  a Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft. ügyvezetője, valamint Kupcsik Sarolta a Miskolci Idegenforgalmi Marketing Nonprofit Közhasznú Kft. TDM munkatársa látható. A nemzetközi turisztikai fórumot kilencedik alkalommal rendezte meg Harkov önkormányzata. Céljuk a hazai és nemzetközi jó gyakorlatok megismerése és elterjesztése, ezért hosszú távú befektetésként tekintenek a turisztikai fórumra. Magyar oldalról az Ukrán Nagykövetség Külgazdasági Irodája kapcsolódott be a munkába, segítve a haza partnerek bemutatkozását. Az ukrán piac Hévízen a 2014. és 2015. évi megtorpanás után ismét növekedési pályára állt. 2016-ban már 10%-os növekedés volt kimutatható, összesen közel 16.000 vendégéjszakával. Jelenleg intenzív érdeklődés tapasztalható a célpiacról, ami a vízummentesség bevezetésével várhatóan tovább fog erősödni az év második felében.
title:
description:
címkék:
fókusz kulcsszó:
szinoníma címkék:

23. Új négycsillagos szálloda Hévízen

Utolsó módósítás: 2017. április. 27. 14:51

Új négycsillagos szálloda, a Bonvital nyitotta meg kapuit Hévízen.

Új négycsillagos szálloda Hévízen

Találati relevancia adatok

megtalálta: | összesen: 0 pont
Tárolt adatok:
cím: Új négycsillagos szálloda Hévízen
lead: Új négycsillagos szálloda, a Bonvital nyitotta meg kapuit Hévízen.
tartalom: Nyolcvan százalék feletti kihasználtsággal működnek a hotelek, a város újabb küldőpiacokat hódít meg, így szükséges a szálláshelyek bővülése – mondta a fürdőváros polgármestere a Bonvital Wellness & Gastro Hotel megnyitó ünnepségén. A közel hetven főt foglalkoztató hotel ünnepélyes megnyitóján  Papp Gábor polgármester hangsúlyozta, hogy szükség van  a  férőhelyek bővítésére, hiszen  a hévízi három, négy és öt csillagos hotelek átlagosan nyolcvan százalék vagy  e feletti kihasználtsággal  működnek. - Egyre több újabb piacot nyerünk meg közösen: komoly, összefogott munka folyik a szállodák és az önkormányzat között. A tavalyi évben egymillió-hetvenhatezer vendégéjszakát teljesített a város, az idei évben várhatóan elérjük az egymillió-egyszázat, hiszen már az első három hónapban közel 16 ezer vendégéjszakával növekedtünk a tavalyi évhez képest - elemezte a városvezető. Az új, négy csillagos  hotel  kilencven szobával, több mint kétszáz férőhellyel működik. - A pályafutásom alatt soha nem tapasztaltam  olyan szakmai  összetartást, érdek nélküli, baráti és szakmai együttműködést, mint amit  itt Hévízen. Magyarországon a gazdasági válság óta nem volt olyan vállalkozási kedv, amely a szállodaépítkezéseket, beruházásokat támogatta. Most gombamód nőnek ki a földből a három, négy és öt csillagos házak, a turisztikai vállalkozások - mondta Kovács Nikoletta a szálloda igazgatója köszöntőjében, hozzáfűzve, hogy éppen ezért egyedi szolgáltatásokat kell nyújtani. A fiatalabb korosztályt célozzák meg, és várják a fürdővárosba az egészségügyi prevencióra, a  rekreációra és a gasztronómiára alapozva.   Keszey Ágnes - Zalai Hírlap
title:
description:
címkék:
fókusz kulcsszó:
szinoníma címkék:

24. 2010 óta 20 százalékkal nőtt a vendégéjszakák száma Hévízen

Utolsó módósítás: 2018. február. 09. 13:49

Hévíz 2017-es turisztikai eredményeiről tartott sajtótájékoztatót a városházán Manninger Jenő kormánypárti országgyűlési képviselő fejlesztési biztos, valamint Papp Gábor polgármester. A sajtótájékoztató apropója, hogy az elmúlt évben a fürdővárosban rekordot döntött a vendégforgalom.

2010 óta 20 százalékkal nőtt a vendégéjszakák száma Hévízen

Találati relevancia adatok

megtalálta: | összesen: 0 pont
Tárolt adatok:
cím: 2010 óta 20 százalékkal nőtt a vendégéjszakák száma Hévízen
lead: Hévíz 2017-es turisztikai eredményeiről tartott sajtótájékoztatót a városházán Manninger Jenő kormánypárti országgyűlési képviselő fejlesztési biztos, valamint Papp Gábor polgármester. A sajtótájékoztató apropója, hogy az elmúlt évben a fürdővárosban rekordot döntött a vendégforgalom.
tartalom: Az idegenforgalmi adóbevételek alapján Hévíz kereskedelmi- és magánszálláshelyein összesen 1.200.996 vendégéjszakát töltöttek el, mely az előző évhez képest tíz százalékos növekedést mutat. – kezdte a tájékoztatót Papp Gábor. Komoly mértékben, 40 %-ra nőtt a belföldi vendégéjszakák aránya, visszatértek az orosz és ukrán vendégek is, és sikerült 3%-kal növelni a német vendégek számát. Az évek óta tartó pozitív trendek hátterében a belföldi kereslet dinamikus növekedése, a német piacok stabilizálódása, a közép-európai érdeklődés erősödése, valamint a 2017. évben az orosz és ukrán piac visszatérése állnak. A siker egyik kulcsa a minden szinten megjelenő MINŐSÉG, mely jellemző a szállodákra, egyéb szolgáltatókra, és melyhez harmadik éve tudnak kapcsolódni a magánszálláshelyek is, köszönhetően a számukra kidolgozott minőségfejlesztési pályázatnak. Az elmúlt 2 pályázati évben közel 200 sikeres pályázat valósult meg, amelyek keretében a házigazdák az általuk befizetett IFA összegének felét visszaforgathatták a vendégek kényelmének növelésére. A fejlesztések 20% feletti forgalomnövekedést eredményeznek évről évre a magánszállásoknál. Hotel kategóriában is a minőségre helyezik a hangsúlyt, így egymást érik a HotelStars minősítések és számos hotel büszkélkedhet „Magyar Turizmus Minőségi Díjjal”, TÜV minősítéssel, a Tripadvisor.com minősítésével, 9,5 pont feletti vendégértékeléssel a legnagyobb hazai és nemzetközi szállásközvetítő portálokon és hálás törzsvendégkörrel. A Kisfaludy Turisztikai Fejlesztési Programnak köszönhetően további fejlesztések várhatók a közeljövőben. Az eredményekhez nagymértékben hozzájárulnak a városban zajló és tervezett, folyamatos fejlesztések. Mindezek mellett Hévízen szoros együttműködés zajlik az önkormányzati, a vállalkozó és a civil szféra között annak érdekében, hogy a megvalósuló fejlesztések egymást erősítsék. Ennek keretében közösen kerülnek kijelölésre a fejlesztési irányok, valamint az új megszólítandó célpiacok. Az eredmények igazolják a hévíziek minőségbe és fejlesztésbe fektetett energiáit és új lendületet adnak a megkezdett fejlesztések folytatásához. Manninger Jenő országgyűlési képviselő kiemelte: a választókörzet turisztikai szempontból gazdag kínálatot nyújt, országos viszonylatban pedig kiváló eredményeket tud felmutatni. A körzet turisztikai szerepelői közül Hévíz minden esztendőben a legjelentősebb számokat produkálja, a vidéki városok közül a legkeresettebb országos viszonylatban is. Köszönhetően a kormány határvédő politikájának, általánosságban is elmondható, hogy hazánk biztonságos területnek számít, a Balaton és Hévíz környezete különösen. Ehhez a biztonsághoz társulnak a helyi közbiztonság megnyugtató mutatói. Hévíz mindezek mellett évről évre figyelemre méltó fejlesztéseket jegyezhet, és örömmel mondható el, hogy jelenleg is olyan TOP-os és GINOP-os pályázatok indulhatnak, melyeknek támogatási szerződését aláírhatta a város.  - Stratégiai szempontból a legfontosabb a kormányzati támogatással induló Hévíz-Balaton Airport fejlesztés, mely megteremti az alapot, illetve a lehetőséget újabb járatok indítására, melyek nemcsak Hévíz, de a Balaton régió számára is újabb vendégkört hozhatnak, és újabb vendégszám növekedést generálhatnak. - fogalmazott a fejlesztési biztos.
title:
description:
címkék:
fókusz kulcsszó:
szinoníma címkék:

25. A legeredményesebb turisztikai év volt a tavalyi

Utolsó módósítás: 2018. március. 01. 08:38

Turisztikai szempontból minden idők legeredményesebb éve volt a tavalyi.

A legeredményesebb turisztikai év volt a tavalyi

Találati relevancia adatok

megtalálta: | összesen: 0 pont
Tárolt adatok:
cím: A legeredményesebb turisztikai év volt a tavalyi
lead: Turisztikai szempontból minden idők legeredményesebb éve volt a tavalyi.
tartalom: Mindezt a 2017-es év országos és zalai turisztikai eredményeit bemutató hévízi sajtótájékoztatón jelentette ki tegnap Guller Zoltán. A Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója elmondta: Zala megyében a kereskedelmi szálláshelyeken tavaly 750 ezer vendég 2,7 millió éjszakát töltött el, a vendégszám hét év alatt 42 százalékkal, a vendégéjszakák száma 37 százalékkal nőtt, Hévíz kiemelten jelentős eredményeket tudhat magáénak megyei és országos szinten egyaránt ebben a tekintetben – hangsúlyozta.   Mint mondta: 2010 óta 17,5 milliárd forint értékű fejlesztés történt, 2022-ig pedig további 30 milliárd forint értékű beruházás indul. Az elmúlt évben 12 millió vendég közel 30 millió éjszakát töltött Magyarországon, a kereskedelmi szálláshelyek bevétele megközelítette a 280 milliárd forintot. A vendégszám 50 százalékkal, a bevételek pedig 100 százalékkal nőttek 2010-hez képest, meghaladva az európai uniós és a világátlagot is. A magyar nemzetgazdaságnak azért is fontos ágazata a turizmus, mert 10,5 százalékkal részesedik a GDP-ből, és közel 400 ezer embernek ad munkát. Az idei áfa csökkentés, illetve a további turisztikai fejlesztések jelentős mértékben járulnak hozzá ahhoz, hogy 2030-ig a magyar turizmus részesedése a GDP-ből elérje a 16 százalékot, ami Ausztria szintjét jelenti - tette hozzá Guller Zoltán. A megyében a szálláshelyek bevétele mintegy 20 milliárd forint volt, 78 százalékkal nőtt hét év alatt. A legtöbb vendég Németországból, Oroszországból, Ausztriából, Csehországból és Szlovákiából érkezik, a vendégszámban 10. helyen áll Kína, ahonnan 285 százalékkal több, csaknem 13,5 ezer turista érkezett. A legnépszerűbb zalai települések élén Hévíz áll, amelyet Zalakaros, Keszthely, Cserszegtomaj, illetve Alsópáhok követ. Hévízen 243 ezer vendég több mint 1 millió éjszakát töltött a múlt évben, a kereskedelmi szálláshelyek árbevétele 2010-hez képest 58 százalékkal 10 milliárd forintra nőtt - mondta. Manninger Jenő, a térség fideszes országgyűlési képviselője, megyei fejlesztési biztos hangsúlyozta, hogy nemcsak Hévíznek, hanem az egész térségnek fontosak a fejlesztések, amelyek a kisebb vállalkozásoktól a nagy szállodákig sokaknak kínálnak lehetőséget.  A megyét is érintően a következő időszakban induló turisztikai célú fejlesztések közül Guller Zoltán kiemelte a Balaton márka megvalósítására szánt 1 milliárdos programot, hozzátéve, hogy a tó történetének legnagyobb összegű, 367 milliárd forintos fejlesztéséről már tavalyelőtt döntött a kormány. Hévízt illetően kiemelte a gyógyhely fejlesztési projekt megvalósítását, valamint, hogy 5,9 milliárd forintot terveznek a Hévíz-Balaton Airport légijáratainak bővítésére és a kapcsolódó Zalavár-Sármellék iparterület fejlesztésére. Emellett Hévízen 660 millió forintból átfogó tóvédelmi program indulhat.   A turisztikai ügynökség vezérigazgatójának Papp Gábor polgármester mutatta be Hévíz fejlesztési elképzeléseit, a térség turisztikai szakembereit pedig kerekasztal beszélgetésre invitálta az ügynökség.
title:
description:
címkék:
fókusz kulcsszó:
szinoníma címkék:

26. Sikerrel lezárult a harmadik Minőségfejlesztési pályázat Hévízen!

Utolsó módósítás: 2018. július. 18. 10:52

A 110 nyertes összesen 13.454.615,- forintot használt fel az Önkormányzat által nyújtott 16.000.000.-Ft keretösszegből.

Sikerrel lezárult a harmadik Minőségfejlesztési pályázat Hévízen!

Találati relevancia adatok

megtalálta: | összesen: 0 pont
Tárolt adatok:
cím: Sikerrel lezárult a harmadik Minőségfejlesztési pályázat Hévízen!
lead: A 110 nyertes összesen 13.454.615,- forintot használt fel az Önkormányzat által nyújtott 16.000.000.-Ft keretösszegből.
tartalom: 2018-banharmadszor nyílt lehetősége a hévízi magánszállásoknak az Önkormányzat finanszírozásában és a Hévíz TDM Egyesület lebonyolításában megrendezésre kerülő pályázat keretien belül, hogy szállásukon minőségi fejlesztést valósítsanak meg.A megvásárolt televíziók, konyhai felszerelések, kerti bútorok, és a megvalósított fejlesztések, felújítások hozzájárultak a szolgáltatások minőségének emeléséhez, a vendégek komfortérzetének növeléséhez. A pályázók között sok volt az először pályázó is, ami mutatja, hogy folyamatosan nő az érdeklődés a házigazdák körében, ugyanakkor56-an már harmadszor pályáztak. Két sikeres pályázat lebonyolítása után már kötelező eleme a rendszernek, hogy a szálláshely megszerezze a Koronás Minősítést. A minősítés feltételeinek teljesítése 2 év tudatos fejlesztést követően már nem okozott nehézséget a szálláshelyeknek, ráadásul a minősítés költsége elszámolható a pályázatban, így plusz anyagi terhet sem jelent. Mindennek hatására dinamikusan nő a minősített szálláshelyek számaHévízen. A már három éves tapasztalatok alapján elmondhatjuk, hogy a hévízi Minőségfejlesztési Pályázat elérte célját, a magánszállásadók egyre nagyobb számban pályáztak, és az elnyert támogatások összege is nagymértékben nőtt. Első évben 8.328.094.- forint értékben érkeztek be pályázatok, ami mára 61%-os növekedést mutat. A fejlődés a vendégforgalmi adatokban is megjelenik. Magánszállás kategóriában 2016-ban 22%-os volt a növekedés, 2017-ben 23,4%-os és 2018-ban is folytatódni látszik a tendencia. Ennek hatására a a 2015-ben regisztrált 99.704 vendégéjszakáról 2017-ben már 150.256 vendégéjszakát értek el a hévízi magánszálláshelyek. Bővebb információ: HévízTDM Egyesület 8380 HÉVÍZ, Rákóczi u. 2. Tel.: +36/83/540-070 E-mail: heviz@tourinform.hu http://www.heviz.hu/hu/minosegfejlesztesi-palyazat
title:
description:
címkék:
fókusz kulcsszó:
szinoníma címkék:

27. 113 nyertes magánszálláshely pályázó Hévízen!

Utolsó módósítás: 2019. április. 01. 10:02

Tudatos minőségfejlesztés és forgalomnövekedés

113 nyertes magánszálláshely pályázó Hévízen!

Találati relevancia adatok

megtalálta: | összesen: 0 pont
Tárolt adatok:
cím: 113 nyertes magánszálláshely pályázó Hévízen!
lead: Tudatos minőségfejlesztés és forgalomnövekedés
tartalom: A magánszoba kiadás újra reneszánszát éli, egyre élénkülő kereslet mutatkozik külföldi és belföldi oldalról is az önálló apartman vagy vendégház bérlésre. A vendégigények azonban sokat változtak a ’90-es évek „Zimmer Frei” hullám a óta, amire a kínálatnak is reagálnia kell. Ma már elvárás magánházaknál is az ingyenes WiFi, a reggeli, de akár a medence és a szauna is. A vendégházak modernizálását és minőségi fejlesztését Hévízen pályázati rendszer segíti, amelynek fedezetét Hévíz Város Önkormányzata biztosítja a befizetett idegenforgalmi adó terhére, a szakmai megvalósítást pedig a Hévíz TDM Egyesület vállalta. A 2016-ban indított minőségfejlesztési pályázatnak köszönhetően, ma már Hévízen található a legtöbb „Koronás minősítéssel” ellátott vendégház és apartman. Összesen 61 ház felelt meg az országos minősítési eljáráson, többségében a legmagasabb minősítési kategóriákat megszerezve. A minősítés díja a pályázat keretében is elszámolható, ösztönözve ezzel is házigazdákat a fejlesztésre. 2019-ben a beadási határidő végéig 116 pályázat érkezett be, amelyből 113 pályázat került pozitív elbírálásra. A magánszállásadók összesen 15.297.235,- Ft értékben igényeltek támogatást, ami 11%-os növekedés az előző évhez képest. „Négy éves tapasztalatok alapján elmondhatjuk, hogy a hévízi Minőségfejlesztési Pályázat elérte célját, a magánszállásadók egyre nagyobb számban pályáznak, és az elnyert támogatások összege is dinamikusan nő. Első évben 8.328.094.-forint értékben érkeztek be pályázatok, ami mára 83%-os növekedést mutat. – tudtuk meg H. Horváth Orsolyától a Hévíz TDM Egyesület elnökétől. „A fejlődés a vendégforgalmi adatokban is megjelenik. Magánszállás kategóriában 2015-ben regisztrált 99.704 vendégéjszakáról 2018-ban már 140.581 vendégéjszakát értek el a hévízi magánszálláshelyek.” A cél természetesen idén is a minőségi szolgáltatást növelő beruházások támogatása, a vendégek kényelmének a növelése. A fejlesztéseket még a nyári szezon beindulása előtt megvalósítják a szállásadók, amelyek jó részben felújítások, televíziók, légkondicionálók, kerti bútorok, kerékpárok beszerzései lesznek. A pályázati nyertesek névsora és a pályázatról részletes információk az alábbi linken olvashatóak: http://www.heviz.hu/hu/minosegfejlesztesi-palyazat. A pályázók 2019. április 8-ig kiértesítésre kerülnek, a támogatási szerződések pedig 2019. április 30-ig kerülnek megkötésre a Hévíz TDM Egyesület irodájában. További információ:Hévíz TDM Egyesület – Tourinform Hévíz H - 8380 HÉVÍZ, Rákóczi u. 2. Tel.: +36/83/540-131 E-mail: heviz@tourinform.hu,info@hevizmarketing.hu www.facebook.com/heviz.infowww.instagram.com/iloveheviz
title: 113 nyertes magánszálláshely pályázó Hévízen!
description: Tudatos minőségfejlesztés és forgalomnövekedés
címkék:
fókusz kulcsszó:
szinoníma címkék:

28. Új menetrendszerinti járat Dortmund és a Hévíz-Balaton Airport között

Utolsó módósítás: 2022. június. 20. 14:38

Csaknem másfél évtized után 2022. június 16-án, csütörtökön ismét menetrend szerinti repülőjárat landolt a Hévíz-Balaton Airporton. A Wizz Air hetente kétszer közlekedő járata a németországi Dortmundot köti össze Hévíz és a Balaton térségével, amely számára turisztikai szempontból kiemelt fontosságú a járatindítás.

Új menetrendszerinti járat Dortmund és a Hévíz-Balaton Airport között

Találati relevancia adatok

megtalálta: | összesen: 0 pont
Tárolt adatok:
cím: Új menetrendszerinti járat Dortmund és a Hévíz-Balaton Airport között
lead: Csaknem másfél évtized után 2022. június 16-án, csütörtökön ismét menetrend szerinti repülőjárat landolt a Hévíz-Balaton Airporton. A Wizz Air hetente kétszer közlekedő járata a németországi Dortmundot köti össze Hévíz és a Balaton térségével, amely számára turisztikai szempontból kiemelt fontosságú a járatindítás.
tartalom: 2021-ben Hévíz – Budapest után – a második legnépszerűbb úti cél volt a német vendégek körében, akik közel 78 ezer vendégéjszakát töltöttek el a településen. Idén nyárra és az év további részére is napról napra több foglalás érkezik be, ezért várhatóan ez a szezon a német piacot tekintve kedvezően alakul Hévízen, amit a dortmundi járatnyitás tovább élénkíthet. Az első járat érkezést a sármelléki repülőtéren az ilyenkor szokásos vízsugárral köszöntötték.
Az eseményen Jakab Zsófia, a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) marketing és kommunikációs vezérigazgató-helyettese kiemelte: „Németország hazánk legnagyobb küldőpiaca, és az MTÜ azon dolgozik, hogy ezt a piaci részesedést még tovább növeljük. Stratégiai célunk, hogy összehangolt szakmai tevékenységgel és marketingkommunikációs eszközökkel még több turistát hozzunk Magyarországra, adatvezérelt ágazatirányítással élénkítsük a turizmust, hazai és nemzetközi kampányokkal növeljünk a vendégforgalmat. A dortmundi járat menetrend szerinti közlekedése turisztikai szempontból kiemelt fontosságú a környező települések számára, forgalomélénkítő hatása meghatározó, extra bevételhez juttathatja a turisztikai vállalkozásokat, és elősegíti a térségben élők mobilitását, az üzleti kapcsolatok javítását" – olvasható az MTÜ közleményében. Papp Gábor, Hévíz város polgármestere hangsúlyozta: „Németország az egyik legfontosabb piac Hévíz és a Balaton számára, így ennek az új, menetrend szerinti járatnak az indítása további német desztinációval köti össze régiónkat. A pandémiás helyzet után jó lehetőség ez arra, hogy felélénküljenek a két ország közötti turisztikai kapcsolatok, egyúttal új célcsoportokat szólítsunk meg. Az Észak-Rajna-Vesztfáliai térség gazdaságilag fontos régió, jelentős lakossággal, és olyan nagyvárosokkal, mint Dortmund mellett például Köln és Düsseldorf. A most induló Wizz Air repülőjárat így arra is lehetőséget teremt, hogy a korábban jellemzően egészségturisztikai céllal érkező vendégek mellett egy újabb, fiatalabb célcsoportnak mutathassuk meg Hévíz és térsége sokszínűségét, egyediségét, a Nyugat-Balatoni régió változatos programkínálatát a teljes nyári és a kora őszi időszakban.” Az MTI tudósítása szerint ehhez még hozzátette, hogy a város önkormányzata 2011-ben vette át repülőtér üzemeltetését, két évvel ezelőtt a magyar állam vásárolta be magát a repteret üzemeltető cégbe, az MTÜ pedig megkapta az üzemeltetési jogot. A polgármester szavai szerint ez utóbbi partnerséggel szakmai és gazdasági szempontból is jó partnerre talált a város önkormányzata. Benkő Attila, a repülőtér igazgatója elmondta: utoljára 2008-ban fogadott menetrend szerinti járatot a Hévíz-Balaton Airport, akkor a Ryanair Londonból közlekedtetett járatokat. A Wizz Air első dortmundi járatával – amely szeptember 15-ig, hetente kétszer közlekedik – mintegy 170-en érkeztek Magyarországra.   Járatinformációk Hévíz - Dortmund Miért érdemes Hévíről Dortmundba utazni! Olvasd el cikkünket!   Transzfer információk Útvonal Indulás: 11:30, 12:40 órakor Reptér Sármellék SOB Alsópáhok, Kolping Hotel Hévíz, Helikon u.(Hotel Aqua, H.Napfény) Hévíz, H.Thermal Hévíz, Kossuth LAjos u Posta/Városháza Hévíz, Széchenyi u., H.Palace Keszthely vasútállomás Keszthely, Apát u Tokaji panzió Gyenesdiás, Balatoni u. (Mcdonalds) Keszthely, Csapás u., Tesco Supermarket Ár: SOB Reptér – Hévíz/Keszthely/Gyenesdiás: 13,9 € (egy út), 23,9 € (retúr) Foglalás: E-mail: info@keszthelytourist.huTel.: +36 30 217 9709, +36 30 957 8322     [galeria]
title:
description:
címkék:
fókusz kulcsszó:
szinoníma címkék:

29. Több szakmai szervezet is elismerésekkel jutalmazta a hévízi marketingmunkát

Utolsó módósítás: 2022. szeptember. 20. 11:42

5 nap alatt, összesen 5 díjat nyert a Hévízi Turisztikai Np Kft. és Hévíz az ország két prominens turisztikai marketing gáláján.

Több szakmai szervezet is elismerésekkel jutalmazta a hévízi marketingmunkát

Találati relevancia adatok

megtalálta: | összesen: 0 pont
Tárolt adatok:
cím: Több szakmai szervezet is elismerésekkel jutalmazta a hévízi marketingmunkát
lead: 5 nap alatt, összesen 5 díjat nyert a Hévízi Turisztikai Np Kft. és Hévíz az ország két prominens turisztikai marketing gáláján.
tartalom: 2022. szeptember 15-én a Várkert Bazárban találkoztak a magyar marketing szakma képviselői. A Marketing Summit Hungary rendezvény a szakma és az üzleti élet csúcstalálkozója, tele hasznos, érdekes, naprakész és a jelen problémaira, kihívásaira reflektáló szakmai előadással, kerekasztalbeszélgetéssel. A rendezvény népszerűsége és szakmaisága jól mutatja, hogy a marketingnek mekkora hatása van a vállalkozások sikerességére és így a teljes gazdaságra. Nem csupán segíti az üzleti szereplők bevételnövelését, de képes formálni a köztudatot, trendeket teremt, sőt ma már társadalmi felelősséget vállal, kiáll értékek és elvek mellett. A marketinges és kommunikációs szakembereknek fontos szerepük van abban, hogy egy cég/vállalkozás/szolgáltatás/turisztikai desztináció hogyan tud nem „csak” termékeket, de értékeket is közvetíteni, hogyan alkalmazkodik a fenntartható világ elvárásaihoz vagy épp a digitalizációhoz. Az esemény keretében immár nyolcadik alkalommal 4 kategóriában szakmai díjakat is ad át a szervező Magyar Marketing Szövetség, a Marketing és Turizmus Intézet és a Positive Adamsky by Hinora Group. Elismerik a legsikeresebb marketingvezetőket és brand managereket, az év legkiválóbb városmarketing megoldásait és kampányait, valamit átadják az MMSZ Tonk Emil Életműdíjat. AZ IDEI ÉVBEN HÉVÍZ IS A VÁROSMARKETING KATEGÓRIA DÍJAzottjaI KÖZÖTT LEHETETT. Büszkék vagyunk rá, hogy a szakmai zsűri Városmarketing Stratégia 2022 Gyémánt Díjat adományozott Hévíz Város Önkormányzatának az imázsépítés terén megnyilvánuló stratégiai szemléletért. 2 Városmarketing Gyémánt díjjal is jutalmazták továbbá a Hévízi Turisztikai Np Kft-t. Rendezvény-esemény kategóriában a 2021-ben kitalált és sikeresen megrendezett HEVIZIBIVALY DUATLON versenyért, valamint marketingstratégia, márka és identitásépítési, arculat program kategóriában kapott Gyémánt Díjat a 2021-ben Hévízen megvalósított imázsfrissítés. Az Observer Médiafigyelő Kft egy további szakmai különdíjjal is jutalmazta a Hévízi Turisztikai Np Kft-t., így a Városmarketing Stratégia Különdíját is elnyertük. A díjakat Pálffy Tamás a Hévízi Turisztikai Np Kft. ügyvezető igazgatója és Berta-Tóth Manuéla a szervezet marketing menedzsere vették át. MIT IS DÍJAZTAK VÁROSMARKETING STRATÉGIA KATEGÓRIÁBAN? A Hévízi Turisztikai Np Kft. 2020 tavaszán kezdeményezte egy új, belföldi marketingstratégia kialakítását. Bár a hévízi vendégéjszakák száma 2019-ig évről-évre növekedett, mégis nyilvánvalóvá vált, hogy a tradicionális, gyógyászatra alapozott brandet szükséges megújítani, kibővíteni, fiatalítani. Új USP-k bevezetésével meg kell mutatni, hogy a hévízi desztináció sokkal több élményígérettel kecsegtet bel- és külföldi vendégei számára, mint amit a felmérések alapján a potenciális látogatók gondolnak. A 2021-ben elfogadott stratégia összefoglalja mindazokat a marketingcélokat, melyeket az utóbbi évek változásai megköveteltek a turizmusban. Illeszkedik a változó vendégigényekhez és az új trendekhez, miközben figyelembe veszi, hogy a helyi adottságok milyen módon és milyen piaci szegmensekben teszik lehetővé a bővülést. Nem csak a korábbiaktól eltérő célcsoportokat (egészségtudatos, fitt, sportos, aktív, ökotudatos, városias, túlterhelt, minőségi időre vágyó) határoz meg, hanem a Hévízről kialkotott képet is átformálja. Az üzenetek tartamukban, arculatukban és szóhasználatukban is megújultak. A terv egységes szerkezetbe foglalja mindazokat a tapasztalatokat és kreatív ötleteket, melyekkel a fiatalosabb (40+) közönséget lehet megszólítani. Olyan szolgáltatásokat, eseményeket, komplex és egyben fenntartható programokat vázol (egyedi sportesemények, térségi élménykínálat, különleges kulturális programok, sport-rekreáció), melyekkel akár már rövidebb, illetve hosszabb távon is bővíthető a turisztikai kínálat. Felismerve, hogy az egymáshoz közeli attrakciók egymást erősítve tesznek egy térséget vonzóbbá és segítik elő a hosszabb tartózkodási időt, a stratégia fontos szemléletbeli különbségen is alapul. Az üzenet középpontjában ma már nem csak a méltán híres hévízi-tó és a tradicionális egészségturizmus áll. Hévíz a továbbiakban nem lehet elkülönült célpont. Helyette Hévíz és környéke, mint egy egység válik úticéllá, melynek új hívószava az élménygarancia lett a megfelelő storytelling párosításával. Ezen stratégia már megvalósult elemei például az ugyancsak díjazott HéVíziBivaly Duatlon sportverseny, a megújult honlap és városi kiadványok vagy épp az EKF programok keretében megrendezett ökotudatos kulturális események.   Hévíz a Business Excellence „Év Legjobb Desztinációs Marketing – Belföld” kategória nyertese A Business Traveller Hungary az üzleti turizmus egyik vezető magazinja Magyarországon. 12 évvel ezelőtt hozták létre a Business Excellence díjat azzal a céllal, hogy az üzleti utazók aktív részvételével évről-évre díjazzák azokat a turisztikai szolgáltatókat, akiket a látogatóközönség átlagon felüli színvonalúnak értékel. 2022. szeptember 19-én ünnepélyes keretek között, 10 kategóriában osztottak díjakat a budai Haris Parkban. Idén a legjobbnak ítélt budapesti és vidéki business szállodát, rendezvényhelyszínt, mobilitási szolgáltatót, legjobb corporate utaztatót, légitársaságot, külföldi és belföldi desztinációs marketinggel rendelkező vállalkozást, valamint a legjobb új piaci szereplőt díjazták. A szakmai zsűri által nevezett kategóriánkénti 3-3 jelöltre augusztus 22-től lehetett online szavazni. Hévíz városát az „Év Legjobb Desztinációs Marketing – Belföld” kategóriában találták idén a legkiválóbbnak. A kategória jelöltjei voltak még Keszthely és Hajdúszoboszló. A díjjal a Hévízi Turisztikai Np. Kft által megvalósított belföldi marketing kampányok kreatív megoldásait ismerték el. A díjat Papp Gábor, Hévíz város polgármestere és Pálffy Tamás a Hévízi Turisztikai Np Kft. ügyvezető igazgatója vették át.    
title:
description:
címkék:
fókusz kulcsszó:
szinoníma címkék:

Hírlevél feliratkozás

Értesüljön a legfrissebb akciókról, programokról!