Általános Szerződési Feltételek

Vásárlási feltételek, adatkezelés, fizetési, szállítási információk

Vásárlás előtt kérjük, olvassa el a vásárlási feltételeket és szállítási információkat

  1. Regisztráció
    A heviz.hu webshopban történő vásárlásnak nem feltétele a regisztráció, elég ha e-mail címét, telefonszámát, nevét és postacímét megadja. Regisztráció esetén a regisztrációs adatlap kitöltésével egy időben egy jelszót kell megadnia. Később saját nevével és az itt megadott jelszóval tud belépni a webshopba. Kérjük működő e-mail címet adjon meg.
    Regisztrációját bármikor megszüntetheti az információs szolgálatnak az office@hevizmarketing.hu címre küldött e-mail útján. A regisztráció során megadott adatokat a heviz.hu a hatályos törvényeknek megfelelően kezeli.

     
  2. Vásárlás folyamata
    On-line webshopunkban a termékek kosárba helyezésével választhatja ki, a kívánt termékeket. Vásárlás menetében kiválaszthatja mely szállítási és fizetési mód a legkedvezőbb az Ön számára. Vásárláskor nem szükséges regisztrálnia, elég ha e-mail címét és telefonszámát megadja, melyre a későbbi visszaigazolást küldhetjük.
    Amikor minden terméket elhelyezett a kosarában a fizetés gombra kattintva adhatja meg a számlázási és szállítási adatokat. Az adatok megadásával az itt felsorolt vásárlási és fizetési feltételeket is elfogadja.
    A webshopban található árak termékenként forintban és bruttó értendők, tartalmazzák a törvényben meghatározott általános forgalmi adót. (könyvek esetén 5%, a többi termék esetében 27 %). A devizában jelzett árak tájékoztató jellegűek, a fizetés minden esetben az aktuális MNB árfolyam szerint forintban történik.
     
  3. A Hévíz TDM Egyesület minden bankkártya elfogadás során keletkezett és birtokába jutott tranzakciós adatot, azaz a kártyabirtokos / a megrendelő nevét, kizárólag a kártyabirtokos által engedélyezett tranzakció végrehajtása céljából használ fel. Az adatokat a törvényi előírásokra, így az információs önrendelkezés jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, és a hitelintézetekről és a pénzügyi vállalkozásokról szóló 1996. évi CXII. törvény banktitokra vonatkozó rendelkezéseire figyelemmel kezeli, tárolja és használja fel.

     
  4. Elállás, termékvisszavétel
    A vevőnek jogában áll a megrendelést követően 12 órán belül a vásárlástól elállni. Ez esetben az elállás okán a vevőnek fizetési kötelezettsége nincs. A lemondást e-mailben jelezheti az ügyfélszolgálat címén.
    A vevő az áru átvételét követően nyolc munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet  4.§ és 5.§ szerint. Az eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A vevő nem jogosult elállási jogát gyakorolni, ha a csomagolást felbontotta!
     A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A vevő elállása esetén a heviz.hu webáruház az áru ellenértékét haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríti. A heviz.hu webáruház kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén téríti vissza a vételárat!
    A heviz.hu webáruház kizárólag új termékek értékesítésével foglakozik. A termékleírásban megjelölt vételár, 1 db termékre vonatkozik, Forintban (HUF) értendő és tartalmazza az ÁFÁ-t is. A termékek leírásában, képi megjelenítésében, árazásában változás joga fenntartva.
    Az oldal feltöltésekor keletkezett esetleges hibákért, elírásokért felelősséget nem vállalunk. Az akciós áruk esetében az akciós ár minden esetben csak a készlet erejéig tart.
    Ha az átvett árucikk hibás, vagy az a szállítás során megsérült, azt díjmentesen kicseréljük. Amennyiben erre bármely okból nincs lehetőség, a kifizetett vételárat visszafizetjük. Az árucikk cseréje csak az eredeti csomagolás és a mellékelt okmányok megléte esetén lehetséges. Az eladó további szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 117/1991. (IX.10.)sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

     
  5. Fizetési feltételek
    A heviz.hu webshopban a következő fizetési lehetőségek közül választhat.

    Személyesen
    Lásd személyes átvétel.

    Banki átutalás
    A leadott megrendelések visszaigazolása után számlát állítunk ki, melynek összegét bankszámlánkra kell átutalni. A megrendelés összegének beérkezése után a számla eredetiét a megrendelt termékekkel együtt postázunk a vevő részére. A számla végösszegéhez a postai csomagfeladás díját hozzáadjuk. A díjat a termék kosárba helyezése során láthatja a kalkulátorban. A teljes összeget a visszaigazoló levelünk és a számla alapján egyenlítheti ki utalással az alábbi bankszámlánkra.
    Hévíz Turisztikai Desztinációs Menedzsment Egyesület, Hévíz és Vidéke Takarékszövetkezet 74500114-11023304-00000000

    Online bankkártyás fizetés
    Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemelte­tett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.
    Kérjük, készítse elő kártyáját! A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:
    • Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13–19 jegyű szám.)
    • Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
    • Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye [CVV2, vagy CVC2]. Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni!)

    Áruházunkban az alábbi kártya típusokkal fizethet:
    • Visa® (dombornyomott)
    • MasterCard® (dombornyomott)
    • American Express® (dombornyomott)
    • Elektronikus (nem dombornyomott). Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.
    • Maestro® Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával!

    Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad vala-milyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.

    Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folya­mat nem változik. A webáruház átirányítja Önt az OTP Bank oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvé­nyesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.
    Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik. Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.

    www.otpbank.hu
    06 1/20/30/70 366 6666 • 06 40 366 666

     
  6. Szállítási feltételek

    Személyes átvétel
    A leadott rendelések átvételére lehetőség van a visszaigazolás után személyesen is irodánk székhelyén, a 8380 Hévíz, Rákóczi u. 2. szám alatt, általában munkanapokon 9 és 17 óra között.
    Irodai átvétel előtt kérjük, jelezze telefonon érkezését a 06-83 540 131-es telefonszámon.

    Postai csomagszállítással
    Termékeinket minden esetben a Magyar Posta Zrt.-vel küldjük.
    Szállítási határidő: az összeg beérkezésétől számítva 3-5 munkanapon belül adjuk postára a terméket.

    Szállítási költség
    A szállítási költséget a termékek súlya alapján kalkuláljuk. A szállítási díj a megrendeléskor leadott termékek összsúlya alapján kerül megállapításra. A szállítási díj a vevőt terheli. A díj a számlához is hozzáadásra kerül.
    A szállításban a Magyar Posta Zrt. a partnerünk.

Vevőszolgálat
office@hevizmarketing.hu
+36 83 540 070
+36 30 871 3075

Szolgáltató
Név: Hévíz Turisztikai Desztinációs Menedzsment Egyesület
Képviseletre jogosult személy neve: Horváth Orsolya, elnök
Cím: 8380 Hévíz, Rákóczi u. 2.
Cégjegyzékszám: PK/60033/2006/3
Adószám: 18969977-7-20
Bankszámlaszám: Hévíz és Vidéke Takarékszövetkezet 74500114-11023304
Levélcím: 8380 Hévíz, Rákóczi u. 2.
Tel: +36 83 540 070
E-mail: office@hevizmarketing.hu

Hévíz.hu ajánlatai